کرونا در تربت جام قربانی گرفت

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام با تایید فوت یک نفر براثر ویروس کرونا در این شهرستان گفت: متاسفانه تاکنون یک زن ۲۸ ساله براثر ابتلا به کرونا در تربت جام جان خود را از دست داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: تاکنون ۴۹ نفر با علائم کرونا به بیمارستان سجادیه مراجعه کردند که ۲۸ مورد آزمایش در حال پیگیری است و ۸ مورد جواب آزمایش منفی و یک نفر مثبت توسط آزمایشگاه تشخیصی کرونا در مشهد اعلام شده است.

او تصریح کرد: متاسفانه زن ۲۸ ساله تربت جامی که ۳ روز قبل فوت کرد جواب قطعی آزمایش که ابتلا به کرونا را تایید می کرد امروز اعلام شد و بلافاصله بعد از هماهنگی با وزارت بهداشت و مسئولین مربوطه خبر به طور رسمی بعد از ساعت ۱۴ از طریق اخبار رسمی اعلام گردید.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام  گفت: با توجه به اینکه باید منتظر نتیجه آزمایشات از مشهد باشیم مراجعینی که با علائم بیماری به بیمارستان مراجعه می‌کنند با شرح حال سی تی اسکن و علائم بالینی و احتمال ابتلا به کرونا اقدامات درمانی و بهداشتی انجام می‌شود و منتظر تایید نهایی آزمایشات می مانیم.

افکار افزود: تربت جام آخرین شهرستانی است که درگیر این ویروس شده است و از همه مردم خواهشمندم تردد و رفت و آمد را کم کنند و توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرید.

او تصریح کرد: مردم کاهش تردد، دست دادن، روبوسی، پرهیز از سفر به شهر‌هایی که کانون‌های کروناست را مد نظر قرار دهند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: مردم سعی کنند در قرنطینه خانگی باشند و با توجه به نزدیک شدن عید نوروز شرکت نکردن  در بازار و تجمعات را مد نظر داشته باشند.

افکار افزود: هدف ما شکسته شدن چرخه بیماری است اطلاعات در مورد این بیماری را صادقانه به صورت روزانه در اختیار مردم قرار می دهیم.

او تصریح کرد: به منظور عزم ملی برای شکست ویروس کرونا و با هدف حفظ جان و سلامتی خود و هموطنان توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنید تا در مدت زمان کوتاهی بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام//س.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.