مسئول مجمع عالی پیشکسوتان فارس:

پیشكسوتان دفاع مقدس فارس از مدافعان سلامت تجلیل می‌كنند

مسئول مجمع عالی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان فارس از دیدار و تجلیل پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از مدافعان سلامت در برخی از بیمارستان‌های شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار محمدباقر رنجبر، مسئول مجمع عالی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان فارس امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط شیوع کرونا در کشورمان گفت: امروز و در شرایط کنونی، جبهه جنگ و حفاظت از مردم کشورمان از نبرد‌های سخت به عرصه سلامت تغییر پیدا کرده است.

او افزود: امروز جامعه پزشکی و پرستاری، مدافعان سلامت مردم در شرایط کنونی هستند که مسلماً باید قدردان زحمات و مجاهدت‌های شبانه‌روزی آنان برای حفظ سلامت مردم و کشور باشیم.

رنجبر ادامه داد: در این راستا بنا داریم برنامه‌ای را به‌منظور گرامیداشت مدافعان سلامت مردم در استان فارس برگزار کنیم تا از طریق بتوانیم حداقل ذره‌ای از زحمات آنان را جبران کنیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: به یاری خدا طی روز‌های آینده جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس به دیدار مدافعان سلامت در سه بیمارستان حضرت علی‌اصغر (ع)، شهید فقیهی و نمازی می‌روند تا بتوانند قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنان داشته باشند.

او با تأکید بر اینکه این دیدار با هماهنگی با جامعه پزشکی و در مکانی از بیمارستان انجام خواهد شد که کمترین مزاحمت برای فعالیت آنان داشته باشد، گفت: در اجرای این برنامه دفترآستان قدس رضوی استان فارس که البته برخی از دست‌اندرکاران آن از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس هستند، اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار