قرار همدلی و همراهی این بار در مقر مبارزه با کرونا

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کرمان گفت: بسیج دانشجویی استان کرمان در فرصتی دیگر برای همدلی و همراهی این بار برای مقابله با ویروس کرونا، اقدام به تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک کرده است.

محمد قاسمی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کرمان در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با بیان اینکه بسیج دانشجویی کرمان در بحران‌های مختلف، چون سیل و زلزله کار‌های جهادی مختلفی را انجام می‌دهد، گفت: بسیج دانشجویی استان کرمان در فرصتی دیگر برای همدلی و همراهی، این بار برای مقابله با ویروس کرونا به فعالیت‌های جهادی مختلف اقدام می‌کند.

او افزود: اکنون که با کمبود مواد ضد عفونی کننده، ماسک و دستکش رو به رو هستیم، بسیج دانشجویی تصمیم به تولید مواد ضد عفونی کننده و ماسک زیر نظر مراجع ذی صلاح و دانشگاه علوم پزشکی کرده است.

قاسمی با بیان اینکه مواد ضدعفونی کننده در آزمایشگاهی واقع در دانشگاه آزاد اسلامی کرمان تولید و بسته بندی می‌شود، بیان داشت: این مواد در بطری‌های یک لیتری به منظور ضدعفونی کردن منازل بسته بندی و به خانواده‌های حاشیه شهر که از بهداشت کمتری برخوردار هستند، داده می‌شود.

او افزود: گروه‌های جهادی نیز به صورت روزانه با ماشین‌ها معابر حاشیه شهر را ضدعفونی می‌کنند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان کرمان درباره تولید ماسک نیز با بیان اینکه با نظارت دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سوله‌ای از سپاه پاسداران تجهیز شده است، گفت: در این زمینه به صورت متمرکز با در اختیار گذاشتن چرخ خیاطی برای خانم ها، اقدام به تولید ماسک کرده ایم.

او با بیان اینکه پرسشی که برای بیشتر افراد پیش می‌آید، بحث جمعی کار کردن است، بیان داشت: برای رعایت بهداشت فاصله بین چرخ‌ها رعایت شده و هر روز از کارکنان تست گرفته می‌شود تا این افراد بیماری نداشته باشند و به صورت مرتب محیط کار و چرخ خیاطی‌ها نیز ضدعفونی می‌شوند.

قاسمی از افرادی که در زمینه خیاطی و یا تهیه چرخ خیاطی تمایل به همکاری دارند خواست با شماره ۰۹۱۳۶۱۰۲۰۸۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ م ی

برچسب ها: ویروس کرونا ، ماسک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.