مردم کهگیلویه و بویراحمد بصورت غیرحضوری عید را مهمان نیازمندان کنند

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت می‌کنیم تا با مشارکت غیرحضوری در جشن نیکوکاری از طریق درگاه‌های الکترونیکی عید را مهمان خانه‌های نیازمندان کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرساله به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد و پایان سال و با توجه به نزدیک شدن به عید کمیته امداد جشن نیکوکاری را برای کمک به مددجویان این نهاد برگزار می‌کند. 

اوافزود: کمیته امداد هرساله با راه‌اندازی پایگاه‌های ثابت و سیار جشن نیکوکاری در استان و در مدارس کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم را برای نیازمندان دریافت می‌کرد. 

مبشری بیان کرد: امسال با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور و در استان پایگاه‌های جشن نیکوکاری را نخواهیم داشت اما با توجه به اینکه نیازمندان زیادی چشم‌انتظارند که به آنان کمک کنیم از مردم نیکوکار استان دعوت می‌کنیم که به‌صورت غیرحضوری  ما را یاری کنند. 

او با اشاره به اینکه  تاکنون در خصوص جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال یک میلیارد و ۳۵۳ میلیون تومان جمع‌آوری‌شده است،گفت: شماره‌حساب ۰۱۱۱۵۸۵۳۴۹۰۰۴ بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۸۹۴۱ یکی از راه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال است. 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: شماره‌گیری کد #۰۷۴*۸۸۷۷*، تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷، مراجعه به تارنمای emdad.ir  و منوی مشارکت، ارسال عدد ۱۱۰ به شماره ۸۸۷۷ و دانلود نرم‌افزار سکه و سنا از کافه بازار از مهم‌ترین درگاه‌های الکترونیکی جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال است. 

مبشری گفت: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان نیز آماده دریافت کمک‌های غیرنقدی مردم خیر و نیکوکار است. 

او بابیان اینکه در نظر داریم در آستانه عید امسال ۳۰ هزار بسته به ۳۰ هزار خانوار نیازمند تحت حمایت در کهگیلویه و بویراحمد اهداء کنیم، بیان کرد: یک‌بار دیگر از مردم نوع‌دوست استان دعوت می‌کنیم تا با مشارکت غیرحضوری خود در جشن نیکوکاری امسال همانند سال‌های گذشته یاریگر نیازمندان این نهاد باشند و با مشارکت همگانی بتوانیم عید را به خانه‌های نیازمندان ببریم. 

 

 

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.