ساختمان‌های میراث فرهنگی خوزستان ضدعفونی شدند

معاون توسعه مدیریت مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان، از ضدعفونی و گندزدایی ساختمان و معاونت‌های این اداره‌کل برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی پیل‌بالا  معاون توسعه مدیریت مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان گفت: با شیوع ویروس کرونا و با هدف حفظ سلامت کارکنان و مراجعان، ساختمان و اتاق‌های اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هر روز ضدعفونی می‌شوند.

او افزود: همزمان با اعلام مراجع ذیصلاح مبنی بر پیشگیری از شیوع بیماری‌های مسری به ویژه ویروس کرونا، به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش این ویروس، محیط‌ها و بخش‌های مختلف اداره‌کل با استفاده از امکانات موجود هر روز ضدعفونی می‌شوند.

 پیل‌بالا بیان داشت: همچنین از کلیه ارباب‌رجوعان به وسیله تب‌سنج، تست دمای بدن گرفته می‌شود و اطلاع رسانی، آموزش و ارتقاء سطح دانش به منظور مقابله با ویروس کرونا بین کارکنان و جامعه انجام شده است که این موضوع یکی از مؤثرترین راه‌های پیش‌گیری از انتشار ویروس کرونا است.

معاون توسعه مدیریت مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان تصریح کرد: بهداشت فردی در درون سازمان و در برخورد با مراجعان نیز در دستور کارمندان قرار گرفته شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.