شمار فوتی های مبتلا به کرونا در هرمزگان به ۷ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا در استان هرمزگان به ۷ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا در استان هرمزگان به ۷ نفر رسید.

او تعدا مبتلایان کرونایی شناسایی شده در استان هرمزگان را ۶۹ نفر اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: در خصوص آخرین وضعیت مقابله با کرونا در استان هرمزگان، با بیان اینکه ۵۹۲ بیمار با تشخیص بیماری حادتنفسی تاکنون به بیمارستان مراجعه کرده اند که ۳۰۷ نفر از این تعداد به دلیل مشکوک بودن مورد نمونه گیری قرار گرفتند و ۴۸۱ نفر پس از بهبود ترخیص یافتند و در حال حاضر ۱۶ بیمار حاد تنفسی نیز بستری هستند.

فرشیدی در خصوص میزان پراکندگی موارد مثبت کرونایی در استان هرمزگان، افزود: بندرعباس با ۳۵ مورد، قشم با ۱۱ مورد، کیش با ۱۲ مورد، پارسیان ۲ مورد، رودان ۲ مورد، بندرلنگه ۳ مورد، بستک، حاجی آباد، میناب و جاسک هرکدام یک نفر نیز توزیع ویروس کرونا مثبت در استان هرمزگان را شامل می‌شوند و دو مورد هرمزگانی در بیمارستان‌های تهران بستری هستند.

فرشیدی در خصوص شایعه گرم شدن هوا در هرمزگان و تأثیر در از بین رفتن یا کندی سرایت ویروس کرونا، گفت: این موضوع هنوز ثابت نشده و هیچ دستاورد علمی در این خصوص به اثبات نرسیده است.

او با اشاره به اینکه از نمونه‌های گرفته شده ۱۶۸ مورد منفی اعلام شد، افزود: از موارد مثبت نیز تاکنون ۴۶ نفر ترخیص یافته اند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار