رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک - اردن؛

۳ بوکسور ایرانی راهی شانس مجدد شدند/ پیروزی موسوی مقابل حریف ازبک

۳ بوکسور کشورمان در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو راهی شانس مجدد شدند، اما موسوی توانست حریف ازبکستانی خود را شکست داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دانیال شه‌بخش ملی پوش ۵۷ کیلوگرم کشورمان به مصاف تیمرژانوف از قزاقستان رفت. این مبارزه  در نهایت با نتیجه ۴ بر یک به سود بوکسور قزاق پایان یافت. در راند دوم  با وجود عملکرد خوب ملی پوش کشورمان رای داوران به بوکسور قزاقستانی رسید. متاسفانه در این دیدار با شکستن ابروی ملی پوش کشورمان بازی در راند سوم به درخواست کادر فنی ایران متوقف شد تا این ملی پوش مصدومیت بیشتری پیدا نکند. این بوکسور باید در روز چهارشنبه در جدول شانس مجدد مقابل بوکسوری از هنگ‌کنگ قرار می‌گیرد.

امید احمدی‌صفا دیگر ملی پوش بوکس کشورمان مقابل  زویروف، قهرمان المپیک و جهان از ازبکستان قرار گرفت  که در نهایت شکست خورد و به جدول شانس مجدد رفت.

همچنین در وزن ۶۳ کیلوگرم، اشکان رضایی برابر سافیولین ذکار از قزاقستان روی رینگ رفت و در نهایت با رای داوران شکست خورد. رضایی هم راهی جدول شانس مجدد شد و باید روز چهارشنبه با بوکسور تاجیکستانی که سید ۲ جدول وزن ۶۳ کیلوگرم است، مبارزه کند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم شاهین موسوی در جدول شانس مجدد با کاخرامونوف از ازبکستان مبارزه کرد و با ارائه مبارزه‌ای دیدنی پیروز رینگ شد. موسوی برای کسب سهمیه المپیک باید یک بار دیگر به میدان برود و پیروز رینگ شود.


بیشتر بخوانید:بوکسورهای ایران، المپیک را از دست دادند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار