آماده باش جمعیت هلال احمر لرستان برای مقابله باکرونا ویروس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از آماده باش این جمعیت برای مقابله باکرونا ویروس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، صارم رضایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان با بیان این خبر اظهار داشت: جمعیت هلال احمر لرستان آماده خدمت رسانی در ورودی‌های استان برای مقابله با کرونا ویروس است.

او افزود: صبح امروز نوزدهم اسفند ماه جلسه هماهنگی و همکاری در خصوص پیشگیری از کرونا ویروس و تعامل بین بخشی جمعیت هلال احمرلرستان و کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان به اقدامات انجام شده توسط جمعیت هلال احمر اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا این جمعیت از صبح امروز با برپایی چادر‌هایی در ورودی شهرستان‌های کوهدشت دوراهی زانوگه، پلدختر از سمت استان خوزستان و دره شهر، الیگودرز از سمت استان اصفهان، اشترینان از سمت استان همدان، بروجرد از سمت استان مرکزی، دلفان از سمت کرمانشاه، ازنا از سمت استان مرکزی و کوهدشت از سمت ایلام و کرمانشاه، آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می‌باشیم.

رضایی افزود: همچنین از ابتدای شیوع این ویروس در راستای آموزش همگانی، اقدام به توزیع بروشور‌هایی در بین امدادگران لرستان و همچنین استان‌های همجوار مثل همدان ومرکزی نموده ایم.

او ادامه داد:در جریان سیل اخیر هم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در کمپ‌های اضطراری و از طریق برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی، اقداماتی در جهت پیشگیری از کرونا ویروس انجام داده ایم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در جلسه‌ای با حضور استاندار، وظایفی بر عهده جمعیت هلال احمرلرستان گذاشته شد که تا حد امکان از ظرفیت این جمعیت هم برای پیشگیری استفاده شود.

رضایی عنوان کرد:با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تجهیزات و امکانات لازم با هزینه استانداری خریداری شده و در اختیار جمعیت هلال احمر برای خدمات دهی به مردم عزیز قرار می‌گیرد.

او اظهار داشت: از صبح امروز با نیروی انتظامی و اورژانس ۱۱۵هم هماهنگی‌هایی انجام شده که با جمعیت هلال احمر لرستان همکاری‌های لازم برای ارائه خدمات لازم به هموطنان عزیز را داشته باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: علاوه بر این اقدامات، برای پرسنل جمعیت هلال احمر و ۱۰۳۱ امدادگر این جمعیت که آماده باش هستند، نیز۱۰۰۰ لیتر الکل، ماسک، دستکش و ژل ضد عفونی کننده با هزینه خودمان، تهیه و توزیع نموده ایم.

رضایی بیان کرد: جمعیت هلال احمر لرستان علاوه بر اقدامات ذکر شده به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، در جهت همکاری بین بخشی با سایر دستگاه‌ها بسته‌های بهداشتی را بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع می‌نمایند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.