بازار بزرگ سقز تعطیل شد

بازار بزرگ این شهر با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از آن از ۲۰ تا ۲۴ اسفند تعطیل است تا بازاریان و اصناف این شهر هم به کمپین در خانه بمانیم، بپیوندند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهزاد یزدانی رییس اتاق اصناف سقز گفت: بر اساس تصمیم هیات رئیسه اتاق اصناف و هماهنگی با فرمانداری ویژه سقز، بازار بزرگ و اعضای تحت پوشش ۱۵ اتحادیه صنفی برای پیشگیری و مقابله جدی‌تر با ویروس کرونا از امروز تا شنبه ۲۴ اسفندماه تعطیل است.

اوبا تاکید بر اینکه واحد‌های صنفی همچون نانوایی، قصابی، میوه فروشی، مواد غذایی، بهداشتی و پروتئینی که مایحتاج روزانه شهروندان را تامین می‌کنند دایر هستند، افزود: مابقی واحد‌های صنفی و زیر مجموعه اتحادیه‌های سقز تعطیل شدند.

یزدانی اضافه کرد: همچنین براساس این تصمیم، اداره اصناف سقز نیز در بازه زمانی این هفته تا شنبه ۲۴ اسفند تعطیل خواهد بود و ما هم همچون یگر اقشار مردم و بازاریان به مقابله با ویروس کرونا می‌رویم تا با همبستگی و بسیج همگانی این ویروس را شکست دهیم.

او از بازاریان و اعضای اتحادیه‌ها و زیرمجموعه‌های آن‌ها خواست تا به کمپین درخانه بمانیم بپیوندند و تلاش کنند تا با همت مثال زدنی و با کمک کادر پزشکی و پرستاران شیوع ویروس کرونا را در شهرستان سقز متوقف کنند.

رییس اتاق اصناف سقز یادآور شد: کمک‌های چشمگیری از کمپین تعدادی از اتحادیه‌های سقزی جمع آوری شده که در چند روز آینده با برنامه ریزی دقیق، اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی خریداری و در اختیار کادر درمان و بهداشت سقز خواهد شد.

رییس اتحادیه مواد پروتئینی و اغذیه فروشان سقز هم در خصوص تعطیلی واحد‌های این اتحادیه گفت: قلیان سراها، رستوران ها، چلوکبابی ها، غذای آماده، کبابی و جگری، ساندویجی، پیترا فروشی، کله پزی، قهوه خانه، چایخانه، کافی شاپ، اغذیه فروشی، پرنده فروشی و آکواریوم نیز تا شنبه ۲۴ اسفند تعطیل هستند.

لطیف قادرزاده افزود: مرغ فروشان (فقط پرکنده کشتار روز)، ماهی فروشان، لبنیاتی ها، قصابی ها، فروشگاه‌های مواد پروتئینی و غذایی، سبزی و میوه فروشی، نانوایی‌ها با رعایت کامل نکات بهداشتی در تمام نقاط شهر فعالیت دارند.

اتحادیه خدمات فنی الکترونیک شهرستان سقز نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد: واحد‌های صنفی موبایل، کامپیوتر، کافی نت‌ها، گیم نت‌ها، خدمات اینترنتی و کامپیوتری و دیگر رسته‌های خدمات فنی برای پیشگیری از کرونا در این شهرستان تعطیل است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.