هتل های مشهد داوطلبانه پذیرای بهبود یافتگان کرونا می شوند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: هزار تخت واحد‌های اقامتی مشهد به صورت داوطلبانه از سوی مالکان، آماده میزبانی از بهبودیافتگان بیماری کروناست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در پی درخواست دانشگاه علوم پزشکی مشهد مبنی بر احتمال اعلام نیاز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اختصاص بخشی از فضای واحد‌های اقامتی رسمی به منظور اقامت بهبودیافتگان بیماری کرونا برای گذراندن دوران نقاهت بیماری، شماری از مالکان واحد‌های اقامتی رسمی از جمله هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر در  مشهد برای این کار اعلام آمادگی کردند.

او تصریح کرد: در این راستا واحد‌های اقامتی با ظرفیت هزار تخت آماده میزبانی و پذیرش بهبودیافتگان بیماری کرونا برای سپری کردن دوران نقاهت بیماری و نیز جلوگیری از حضور آنان در جمع اعضای خانواده و جامعه تا زمان پایان این دوران هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: این افراد در این دوره به خدمات بیمارستانی نیازی ندارند و صرفا فضای تحت کنترل با خدمات روزانه برای آنان نیاز است.

بیدخوری افزود: هیچ گونه اجباری در زمینه مشارکت این مالکان نبوده و آن‌ها به صورت داوطلبانه اقدام به مشارکت در این زمینه کرده اند.

او تصریح کرد: در صورت اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای اقامت این افراد، زیرساخت‌ها و آماده‌سازی‌های لازم انجام شده است.
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.