تمدید اعتبار پروانه‌های باشگاه‌های ورزشی ایلام تا اردیبهشت ماه ۹۹

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از تمدید اعتبار پروانه‌های باشگاه‌های ورزشی استان ایلام تا اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

تمدید اعتبار پروانه‌های باشگاه‌های ورزشی ایلام تا اردیبهشت ماه ۹۹

علیشائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و تعطیلی اماکن ورزشی استان به جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و رفاه حال موسسین و مدیران باشگاه‌های ورزشی استان ایلام، تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شده است.

او در رابطه با تمدید پروانه فعالیت باشگاه‌های ورزشی، اظهار کرد: پروانه باشگاه‌ها با مدت اعتبار تا پایان اسفند ماه سال جاری و فروردین ماه سال ۹۹ تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ دارای اعتبار تلقی شده و نیازی به مراجعه حضوری به ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها جهت انجام مراحل تمدید پروانه نمی‌باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام مطرح کرد: در استان ایلام فعالیت اماکن ورزشی با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا تعطیل اعلام شده و همواره بدین منظور بازرسی‌هایی صورت می‌گیرد.

او در رابطه با برخورد با متخلفین نیز اظهار کرد: با مدیران باشگاه‌های ورزشی که با نادیده گرفتن تذکرات در رابطه با رعایت دستورالعمل‌های مقابله با بیماری کرونا نسبت به ارائه خدمات ورزشی همچنان اقدام نمودند برخورد‌های جدی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.