رئیس دامپزشکی شهرستان اسدآباد از ضدعفونی ادارات دولتی توسط دامپزشکی این شهرستان خبر داد.

ضدعفونی ادارات دولتی شهرستان اسدآباددکتر بصیری رئیس دامپزشکی شهرستان اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  با اعلام این خبر گفت: براساس مصوبه «ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا» و دستور مؤکد فرماندار شهرستان اسدآباد، اداره دامپزشکی مجری ضدعفونی روزانه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با همکاری و تهیه محلول ضدعفونی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت است.

او بیان کرد: باتوجه به تعداد زیاد دستگاه‌های اجرایی، از این پس اداراتی که خود دارای دستگاه سمپاشی (کوله پشتی، موتور سمپاش ) هستند، با ارائه محلول ضدعفونی توسط اداره صمت و نظارت اداره دامپزشکی روزانه در زمان مشخصی (در قالب زنگ ضدعفونی ادارات) اقدام به ضدعفونی ادارات خواهند نمود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ضمن تشکر و قدردانی از پیگیری‌های مجدانه فرماندار و معاونین فرمانداری شهرستان گفت: با تدابیر و تمهیدات فرماندار شهرستان اسدآباد آگاهی بخشی به جامعه با استفاده از ظرفیت متخصصین و با بهره گیری از بستر رسانه‌ها در اولویت بوده تا مشارکت مردم در این راستا جلب و صددرصدی شود.

بصیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ازخودگذشتگی کادر دانشکده علوم پزشکی در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا گفت: این پدیده یک مسئله‌ی جهانی است و برای مقابله با آن نیازمند به اتحاد بیشتر داشته و همه در هر جایگاه و مسئولیت باید در صحنه حضور و پا بکار شویم.

او با بیان اینکه این پدیده برای جهان بشریت یک تهدید محسوب می‌شود گفت: در شرایط بحرانی کنونی، حفظ آرامش و رعایت موارد توصیه شده بویژه مشارکت مردمی مهمترین عاملِ غلبه بر این ویروس می‌باشد.

رئیس دامپزشکی شهرستان اسدآباد بهداشت و سلامتی مردم را مهمترین اولویت مسئولان دانست و افزود:اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد آمادگی خود را از هر گونه همکاری با «ستاد مبارزه با بیماری کرونا» و دانشکده علوم پزشکی برای مقابله با این بیماری را اعلام می‌دارد چرا که امروز این همکاری تکلیفی است بر همگان تا در کنار مدافعان سلامت انجام وظیفه نمائیم.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.