پخش مراسم معنوی "ام‌داوود" حرم مطهر رضوی در رسانه ملی

مراسم "ام‌داوود" روز سه‌شنبه مقارن با ۱۵ رجب، در استودیو بارگاه منور رضوی اجرا و به صورت زنده از طریق رسانه ملی و رضوی تی وی پخش می‌شود.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مشتاقان اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و ارادتمندان به ساحت مقدس امام علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) می‌توانند اعمال دعای ام‌داوود را روز سه‌شنبه مصادف با نیمه ماه رجب از طریق رسانه ملی و درگاه اینترنتی رضوی تی وی دنبال کنند.

 اعمال و قرائت دعای روح‌بخش ام‌داوود از ساعت ۱۳ تا ۱۷:۳۰ در استودیو مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی اجرا و صوت و تصویر آن به صورت زنده از شبکه‌های یک، خراسان رضوی و قرآن سیمای جمهوری اسلامی و درگاه اینترنتی رضوی تی وی پخش می‌شود.

قرائت بیش از پنج جزء قرآن از اعمال ام‌داوود محسوب می‌شود که توسط قاریان برجسته به همت اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی انجام می‌شود. همچنین دعای مخصوص ام‌داوود و ذکر مصیبت حضرت زینب (س) توسط ذاکر اهل بیت (ع) «عباس حیدرزاده» اجرا خواهد شد.

مراسم شب وفات حضرت زینب (س) در استودیو حرم مطهر رضوی برگزار شده و نیز مراسم شام وفات حضرت زینب (س) در استودیو حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد و مخاطبان می‎توانند این مراسم را از طریق رسانه ملی دنبال کنند.
 
منبع: آستان نیوز
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.