تمهیدات ویژه پلیس به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مهران

فرمانده انتظامی شهرستان مهران از تمهیدات ویژه پلیس به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و خطرات احتمالی آن برای شهروندان خبر داد.

طرح ویژه نظارت بر نانوائی‌ها در شهرستان ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: ماموران انتظامی به ویژه  پلیس راهور شهرستان مهران به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

او با بیان اینکه حفظ امنیت و سلامت شهروندان برای پلیس از اهمیت زیادی برخودار است، افزود: پلیس آماده هر نوع همکاری با دیگر سازمان‌ها در جهت پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا در سطح شهرستان است.

 شهبازبیگی ادامه داد: باتوجه به تصمیمات اتخاذ شده درجلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس و بسته شدن پایانه مرزی مهران، پلیس با ورود هرگونه خودرو غیر بومی و تردد کمیون ها، برپایی هرگونه چادر در سطح شهرستان ، دستفروشان غیر بومی ، تجمعات و تمهیدات لازم جهت مراسم پنجشنبه و جمعه آخر سال، برخورد قانونی و جدی می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران اظهار کرد: در این شرایط، شهروندان سعی کنند در مقابل اخبار و شایعات کذب، نگرانی به خود راه نداده و در صورت مشاهده هرگونه اخبار جعلی و غیر واقعی از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.