مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی:

تشکیل ۳۰ پرونده تخلف در حوزه سلامت/متخلفان به پرداخت جریمه محکوم شدند

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: برای متخلفان عرضه و تامین ملزومات بهداشتی در آذربایجان غربی، ۳۰ پرونده تخلف تشکیل شد.

محمد اقوامی مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، اظهار کرد: در چند روز گذشته و در اجرای طرح نظارت بر عرضه ملزومات بهداشتی و درمانی که در ایام شیوع ویروس کرونا اجرا

شد در قالب ۶۹ مرحله گشت از صد‌ها واحد داروخانه، فروشگاه تجهیزات پزشکی و انبار شرکت‌های توزیع دارو و تچهیزات پزشکی در سطح استان بازرسی شد.

او گفت: در بازرسی از این واحد‌ها، ۳۰ واحد داروخانه، انبار و فروشگاه عرضه تجهیزات پزشکی به دلیل احتکار نیاز‌های بهداشتی مردم، متخلف شناخته شدند و با تشکیل پرونده، به مقامات قضایی معرفی شدند.

اقوامی ادامه داد: در بازرسی از واحد‌های متخلف افزون بر ۲۱ هزار عدد ماسک، بیش از ۲۰۵ هزار عدد دستکش لاتکس، افزون بر ۳ هزار و ۱۵۰ عدد محلول و ژل ضد عفونی کننده و مازاد بر ۲۸ هزار عدد دستمال ضد عفونی کننده در مجموع به ارزش بیش از یک میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان از اجرای طرح نظارت بر بازار در ایام پایانی سال نیز خبر داد و اظهار کرد: این طرح همزمان با طرح نظارت بر عرضه ملزومات بهداشتی و درمانیتا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.