رسیدگی به ۶۱۶ فقره پرونده گرانفروشی در آذربایجان غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به ۶۱۶ فقره پرونده تخلف گرانفروشی طی سه ماهه سالجاری خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی   با اشاره به محکومیت بیش از ۳۰ میلیارد ریالی این پرونده‌ها اظهار داشت: در این مدت ۶۲۴ فقره پرونده گران فروشی در استان تشکیل شده که ۶۱۶ فقره از این پرونده‌ها رسیدگی شده و متخلفان به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

وی از افزایش ۳۸ درصدی پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در سه ماهه سال جاری نیز خبر داد و افزود: در سه ماهه امسال میزان پرونده‌های ورودی در بخش مبارزه با قاچاق کالا و ارز میزان ورودی پرونده‌ها ۳۸ درصد افزایش داشته است که نشان دهنده عزم جدی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

اقوامی ادامه داد: با توجه به مجازات‌های پیش بینی شده برای قاچاق کالا و ارز میزان محکومیت‌های صادره در بخش قاچاق کالا و ارز به میزان ۲۴۰ درصد افزایش داشته که کل محکومیت صادره برای پرونده‌های وارده بیش از ۳۹۱ و ۲۲۳ میلیون ریال است.

اقوامی از رسیدگی به یک هزار و ۳۷۲ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در استان طی سه ماهه امسال خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۴۲۴ فقره پرونده تخلف در بخش قاچاق کالا و ارز تشکیل شده که از این تعداد یک هزار و ۳۷۲ فقره پرونده رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در طول سه ماهه امسال ۳۵۰ میلیون ریال جزای نقدی برای قاچاق لوازم یدکی خودرو در استان صادر شده است افزود: در این مدت ۱۰۰ عدد تسمه تایمر، ۲۴۴ دست رنگ و ۳۳ کیلو گرم پیچ قاچاق در خوی کشف شده است.

 

انتهای پیام/م

 

رسیدگی به پرونده های گران فروشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.