استقرار تیم‌های مجهز و غربالگری ویژه تشخیص کرونا در ورودی استان اصفهان

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: از امروز تیم‌های مجهز و غربالگری ویژه تشخیص کرونا در ۶ نقطه ورودی و پلیس راهی استان مستقر هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله غلامی معاون امور عمرانی استانداراصفهان  گفت: تیم‌های مجهز و غربالگری ویژه تشخیص کرونا در ۶ نقطه ورودی و پلیس راهی استان اصفهان مستقر هستند و تا ۲۵ اسفند ضمن کنترل دقیق افراد و تست راننده و همراهان، اقدامات توصیه‌ای و پیشگیرانه را انجام می‌دهند، اما از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین، اقدامات توصیه‌ای این تیم‌های ویژه بصورت محکم و بازدارنده انجام می‌شود.

غلامی گفت: در صورت تشخیص موردی مشکوک در ورودی‌های استان فرد و همرهان وی به مدت ۱۴ روز قرنطینه و از ورود آن‌ها به استان جلوگیری می‌شود.

او به مسافران توصیه اکید کرد که در ایام نوروز به هیچ عنوان مقصد سفرشان را اصفهان انتخاب نکنند و موجب بروز مشکل برای خود و خانواده نشوند.

معاون استانداراصفهان با بیان اینکه خدمات سفر در استان اصفهان به صفر رسیده است افزود در ایام نوروز همه کمپها، مدارس، مسافرخانه ها، مهمان پذیر‌ها و روستا‌ها و شهر‌های هدف گردشگری در استان تعطیل هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.