نسخه PC بازی Horizon Zero Dawn رسما تایید شد

مدیر PlayStation Worldwide Studios و سرپرست کارگردانی اسبق Guerrila Games در مصاحبه اخیر خود عرضه عنوان انحصاری پلی استیشن برای رایانه‌های شخص را رسما تایید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در مصاحبه‌ای که اخیرا مدیر PlayStation Worldwide Studios و سرپرست کارگردانی اسبق Guerrila Games داشته، اطلاعات و اخبار جدیدی را عرضه عنوان Horizon Zero Dawn برای رایانه‌های شخصی با مخاطبین خود در میان گذاشته است.

وی طی صحبت‌های خود گفت: "بله من می‌توانم تایید کنم که عنوان Horizon Zero Dawn در تابستان امسال برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همچنین در آینده بسیار نزدیک اطلاعات بیشتری از شرکت Guerilla منتشر خواهد شد و شما این جزئیات را از زبان کارگردانان جدید، مایکل ون در لیئو، ون بیک و آنجی اسمتز خواهید شنید. تاکید می‎کنم، خیلی زود این اخبار را خواهید شنید".

انتشار عنوان Horizon Zero Dawn برای PC

اخبار اولیه انتشار این عنوان برای رایانه‌های خانگی ابتدا در ماه ژانویه منتشر شد، زمانی که یک منبع ناشناس اظهار کرد این عنوان اولین بازی انحصاری است که قرار است برای رایانه‌های شخصی منتشر شود. شایعات و گزارش‌های گذشته همه حاکی از آن بودند که این بازی بر روی دو سرویس Steam و Epic Games در دسترس قرار خواهد گرفت، اما صحت این مسائل مشخص نبود. در ادامه مصاحبه با شخص مذکور، هرمن هالست، زمانی که از وی سوال شد این فعالیت‌ها و اقدامات برای بازی‌های انحصاری در رایانه‌های شخصی چه معنی برای آینده این عناوین دارد، وی گفت: " به نظر من این امر بسیار مهم است که ما همیشه راهی برای افراد بگذاریم تا آن‌ها بخواهند به سمت Play Station گرایش پیدا کنند و با آن آشنا شوند، ما باید به افراد نشان دهیم که ممکن است چیزی را در نبود این کنسول از دست بدهند".

انتشار Horizon Zero Dawn بر روی رایانه‌های شخصی راسما تایید شد

او همچنین افزود " این که در حال حاضر یک عنوان درجه یک قرار است در رایانه‌های شخصی منتشر شود به این معنی نیست که تمامی عناوین مشهور گذشته نیز در این مسیر قرار گرفته‌اند و در صف انتشار هستند. از نظر ما بازی Horizon Zero Dawn یک نمونه بسیار مناسب برای این هدف و اقدامات بود. ما در حال حاضر تصمیماتی برای ساخت تمامی بازی‌های انحصاری برای PC نداریم و همچنین صد در صد به سخت‌افزار‌های مشخص وفادار خواهیم بود". گفتنی است؛ این اقدامات سونی کاملا برعکس شرکت مایکروسافت و کنسول ایکس باکس است. با استفاده از قابلیت Play Anywhere کاربران قادرند در کنسول‌ها و دستگاه‌های مختلف بازی کرده و روند فعالیت خود را در دستگاه‌های گوناگون ذخیره کنند.


بیشتر بخوانید: ترکیب دوچرخه ثابت و مدیاپلیر برای خلق تجربه‌ای بی‌نظیر توسط سونی 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۲۱:۳۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام ممنون از خبر های متفاوت سایتتان، لطفا هنگام عرضه رسمی هورایزن بر روی pc خبر آن را روی سایت قرار دهید.
آخرین اخبار