بهره برداری از واحد اگلومراسیون فولاد در زرند

آیین بهره برداری از واحد اگلومراسیون شرکت فولاد زرند ایرانیان با حضور مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان، فرماندار، رییس دادگستری و دادستان زرند برگزار شد.

بهره برداری از واحد اگلومراسیون فولاد در زرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یکی از واحد‌های مهم در مجتمع فولاد زرند، کارخانه کلوخه سازی اگلومراسیون است که در این کارخانه با استفاده از مواد اولیه سنگ آهن، آهک خام، زغال سنگ یا کک و دولومیت به منظور تامین خوراک کوره بلند، کلوخه سنگ آهن تولید می‌شود.

حسین امیری خامکانی نماینده مردم شهرستان زرند در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: از تلاش گروه فنی، کارگران و مدیران این شرکت و مدیران و مسئولان شهرستان زرند در زمینه حمایت‌هایی که از صنعت داشته اند تشکر می‌کنم و امیدواریم که شاهد توسعه روز افزون این مجموعه باشیم.

علی صادق زاده فرماندار زرند نیز از مدیران گروه مالی پاسارگاد و هلدینگ میدکو قدردانی کرد و اظهار داشت: شما مردان بی ادعا و مخلصی هستید که در جبهه اقتصادی مبارزه می‌کنید.

اوگفت: شما شهید سلیمانی‌های اقتصادی این کشورید و با تلاش شما در اقتصاد هم در جهان سربلند و پیروز خواهیم ماند.

علی اصغر پورمند مدیرعامل شرکت میدکو نیز در این مراسم از حمایت‌های مدیرعامل بانک پاسارگاد و تلاش همه جانبه همکاران و دست اندرکاران این پروژه تشکر و قدردانی کرد.

مجتمع فولاد زرند ایرانیان یکی از بزرگترین پروژه‌های شرکت میدکو است که با تولید ۱.۷ میلیون تن فولاد گامیبزرگ در پروژه اگلومراسیون با حضور جمعی از مسئولان ملی و محلی در مجتمع فولاد زرند ایرانیان به بهره‌برداری رسید.

انتها‌ی پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار