مدیر کل راهداری اردبیل:

کرونا ویروس تردد‌های استان اردبیل را ۳۰ درصد کاهش داد

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ابتدای اسفندماه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تردد‌های استان اردبیل بیش از یک میلیون کاهش یافته است.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به کاهش ۳۰ درصدی تردد‌ها در استان اردبیل گفت: از اول تا ۲۰ اسفندماه امسال ۳ میلیون و ۶۷۲ هزار تردد در استان اردبیل به ثبت رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۴ میلیون و ۶۷۲ هزار تردد بود بیش از یک میلیون تردد کاهش را نشان می‌دهد.

او از کاهش ۲۷ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان خبر داد و در خصوص میزان تردد در ۶ مبادی ورودی و خروجی استان نیز افزود: در ۲۰ روز اسفند سال گذشته ۵۸۹ هزار تردد در مبادی یاد شده به ثبت رسیده بود که این میزان هم اکنون به ۴۳۱ هزار تردد رسیده است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل افزود: بطور متوسط تردد روزانه مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل به ۶۵۰ مورد کاهش یافته است.

رحمتی فعالیت ۶۴ سامانه تردد شمار درجاده‌های استان اردبیل بیان کرد و افزود: ۴۰ دوربین نظارت تصویری، ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه نوین حین حرکت نیز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.