وضعیت سفید کنترل بیماری کرونا در تایباد

فرماندار تایباد گفت: ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس به طور مرتب در حال رصد و پیگیری وضعیت بهداشتی شهرستان است و تاکنون مورد مثبتی از بیماری کرونا در شهرستان نداشتیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محسن سیاح فرماندار تایباد گفت: در ادامه برنامه‌های کنترلی و پیشگیری مصوب ستاد شهرستان تایباد، امروز با همکاری ارتش مستقر در شهرستان، مرز دوغارون ضدعفونی شد. مواد ضدعفونی در شهرستان تهیه و عملیات توسط تلاشگران ارتش در حال انجام است.

او ادامه داد:همچنین بسیجیان و جهادگران سلامت شهرستان نیز تا کنون در چند مرحله همه عابربانک های سطح شهر تایباد را ضدعفونی کردند و از دیروز نیز عملیات ضدعفونی اماکن مذهبی را در دستور کار دارند، همچنین این عملیات در معابر روستایی شهرستان نیز شروع شده و ادامه دارد.

فرماندار تایباد گفت: بر اساس آخرین گزارش ستاد شهرستان در راستای عملیات کنترل و مراقبت، برای کنترل تردد بین شهری تجهیزات لازم خریداری شده است و به محض رسیدن در دو نقطه محسن آباد و پاسگاه مرزی ۱۷ شهریور عملیات کنترل مسافران انجام می شود.

سیاح ادامه داد: مراجعاتی در روزهای گذشته به بیمارستان تایباد بوده که خوشبختانه پس از رسبدن نتایج منفی آزمایشات از بیمارستان مرخص شدند، این روال مراجعات به دلایلی مانند استرس قطعاً ادامه خواهد داشت و ما امیدواریم همه با پاسخ منفی آزمایشگاه مواجه و مرخص شوند.

 

 

 

 

 

 انتهای پیام//م.م



انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.