بهار ۹۹ همراه با عیدانه‌های رادیو گفتگو

همزمان با فرارسیدن نوروز ۹۹ شبکه رادیویی گفتگو با تدارک ویژه برنامه‌های متنوع همراه لحظات بهاری مخاطبان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه رادیویی گفتگو نیز همزمان با شروع بهار طبیعت و آغاز نوروز ۱۳۹۹، با تدارک ویژه برنامه‌های شاد و متنوع بهاری، در تلاش است تا لحظات مفرحی را برای مخاطبان خود به ارمغان آورد.

«از آستان تا آسمان» ویژه برنامه تحویل سال نو اول فروردین ساعت ۵:۳۰ به صورت زنده با اجرای خانم آرزو جعفرپور و آقای محمدحسین مولایی و به مدت ۲۴۰ دقیقه با ۷ آیتم روی آنتن می‌رود.

اول تا چهاردهم فروردین ساعت ۱۰:۰۰ «شو پنجره بگشا» مهمان خانه‌های گرم شماست. این ویژه برنامه مجله صبحگاهی شاد با بخش‌های متنوع است که محور اصلی آن گفتگو با اصناف مختلف و پویش مهربانی در ایام عید است.

«روایت باران» این ویژه برنامه نیز از جهادگران بسیجی می‌گوید که در شرایط فعلی در کنار پزشکان و پرستاران در خط مقدم جبهه مبارزه علیه بیماری کرونا هستند. مخاطبان فهیم رادیو گفتگو از اول تا چهاردهم فروردین ساعت ۹:۱۰ می‌توانند شنونده این برنامه باشند.

ویژه برنامه «تقاطع فرهنگ» مروری بر رویداد‌های مهم فرهنگی در سال ۹۸ با حضور مسئولان و کارشناسان در حوزه‌های مختلف اعم از کتاب و نشر، هنر‌های تجسمی، نگارگری، تئاتر، موسیقی، سینما و ... دارد که در قالب ۱۵ برنامه ضبطی از ۲۹ اسفند تا ۱۴ فروردین ساعت ۱۴:۳۰ پخش می‌شود.

«صد سال به از این سالها» جُنگ عصرگاهی رادیو گفتگو که از اول تا پانزدهم فروردین ساعت ۱۷:۰۰ با حضور ۳ مهمان حضوری از یک حوزه کاری به گپ و گفت در فضایی دوستانه و صمیمانه می‌پردازد.

طبق روال هر سال در آیتم «همگام با شعار سال» گفتگو با چهره‌های سرشناس و صاحب نظر در حوزه‌های مختلف درخصوص نامگذاری سال ۹۹ و نحوه تحقق آن هدف این برنامه است که از اول تا چهاردهم فروردین در ساعات ۹:۰۰، ۱۵:۱۰ و ۲۳:۵۰ روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.