دفن جان باختگان مبتلا به کرونا در آرامستان باغ فردوس اهواز

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اهواز گفت: افرادی که بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند، در آرامستان باغ فردوس این کلانشهر دفن شده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیاوش محمودی مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اهواز درخصوص محل دفن جان باختگان مبتلا به ویروس کرونا در این کلانشهر گفت: افرادی که بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند، با رعایت موازین تعیین شده در پروتکل وزارت بهداشت در آرامستان باغ فردوس دفن شده اند.

او اظهار کرد: بنابر دستور ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت شهروندان و کاهش تعاملات اجتماعی تصمیم به اعمال محدودیت‌هایی برای حضور در آرامستان بهشت آباد اهواز اتخاذ گردید.

محمودی با بیان اینکه در روز‌های پنجشنبه و جمعه آخر هفته بهشت آباد تعطیل است، بیان داشت:، اما در سایر روز‌ها به دلیل تعداد کم مراجعه کنندگان درب‌های آرامستان به روی افراد برای قرائت فاتحه و یا دفن اموات باز است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های اهواز از مردم خواست در روز‌های تعطیل و آخر هفته‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از حضور در آرامستان بهشت آباد اهواز خودداری کنند.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان تا ظهر روز سه شنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۱۰ نفر اعلام شد که ۲۵ نفر از آنان فوت کردند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.