برای سلامت مردم با هیچ شخص حقیقی و حقوقی مماشات نمی کنیم

فرماندار پاوه گفت : برای سلامت مردم با هیچ شخص حقیقی و حقوقی مماشات نکرده و اگر لازم باشد با قوه قهریه برخورد خواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پرویز ایده‌پور فرماندار پاوه گفت : برای سلامت مردم با هیچ شخص حقیقی و حقوقی مماشات نکرده و اگر لازم باشد با قوه قهریه برخورد خواهیم کرد.

او گفت : علی‌رغم توصیه‌های معمول متاسفانه فرد یا افرادی همچنان برخلاف مصوبات ستاد عمل می‌کنند که در صورت تکرار تحویل دادستانی خواهند شد.

فرماندار پاوه به خلوت شدن جاده‌های کشور طی چند روز اخیر اشاره کرد و افزود: ممکن است افرادی از مناطق مختلف به شهرستان مراجعه کنند و همچنان‌که اعلام کردیم، متاسفانه میزبان خوبی برای این افراد نیستیم.

فرماندار پاوه خطاب به ادارات صمت واتاق اصناف، گفت: در این برهه زمانی واحد‌های صنفی را به‌نحوی شیف‌بندی کنید که خللی در کار مردم ایجاد نشود، سنجیده است در راستای سلامت مردم تمهیداتی معمول شود، واحد‌هایی که ضرورتی به بازبودن آن‌ها وجود ندارد نیازی به بازگشایی آن‌ها نیست، اما قرار نیست از سوی دیگر مردم آسیب ببینند، بنابراین واحدهائی که مایحتاج مردم را تامین می‌کنند، باید باز باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه به افتتاح مرکز ۱۶ ساعته به‌منظور تفکیک بیماران با مشکلات تنفسی، تب و… در اورژانس بیمارستان قدیمی با تخصیص کادر مجرب و ویژه که از صبح هشت صبح زود لغایت ۱۲ شب فعالیت می‌کنند، اشاره و گفت: بیماران مذکور پس از بررسی بالینی اگر مشخص به شبه کرونا بوده به اورژانس معرفی و در صورت تشخیص پزشکان متخصص برای بررسی نهایی به کرمانشاه اعزام می‌شوند.

جهانبخش ولدبیگی با اشاره به کمبود مواد ضدعفونی و…، افزود: ان‌شاءالله مقرر برآن است در هفته آینده ماسک و دستکش در داروخانه‌ها توزیع و با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار گیرد برای مثال ماسکی که ۳۵ هزار تومان به فروش می‌رسید در داروخانه‌ها به ۱۹ هزار تومان به فروش برسد.

دادستان عمومی و انقلاب پاوه با انتقاد از نظارت بر توزیع اقلامی ضدعفونی داروخانه‌ها افزود: پذیرفتنی نخواهد بود ساعت ۱۲ شب اقلام موردنظر توزیع شود و این امر شائبه‌انگیز خواهد بود، توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی حسب خواست مردم در بخش‌های نوسود و باینگان انجام نمی‌گیرد.

مسلم الماسی افزود: به‌منظور جلوگیری از بروز شایعه شبکه بهداشت به تولید محتوا و از طریق رسانه‌های محلی رسمی به شفاف‌سازی مبادرت کند، دستگاه‌های اجرایی برای اطمینان بخشی از فعالیت‌های خود به مردم گزارش دهند.

او افزود: ما تاکید می‌کنیم فلان صنف و مغازه‌ای را ببندیم، مشکلی نیست می‌بندیم و آن‌ها نیز بستند، خداوکیلی آن‌ها درآمدشان را از کجا بیاورند، از کجا ارتزاق کنند، آیا بانک وام‌هایشان را می‌بخشند، در اینجا ایجاب می‌کند دولت ورود کند و پیشنهاد بدهید به آن‌هایی که در بالا نشستند که باید بدانند و یارانه را بیشتر و باید پولی را به مردم پرداخت کنند، درست است در این بحران همه درکنار هم باشیم، اما می‌طلبد در این وسط دولت نیز از حیث تامین معیشت مردم و پرداخت یارانه ویژه تا مردم بیشتر از این اذیت نشوند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار