کشف ۳۲ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، از دستگیری ۲ قاچاق مواد مخدر و کشف ۳۲ کیلو گرم مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان ساری با خبر شدند.

او افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری با بررسی‌های اطلاعاتی متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ ثقفی گفتدر بازرسی از خودروی این سوداگر مرگ که دارای سابقه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان نیز بوده ۲۲ کیلو گرم تریاک کشف شد.

او از دستگیری یکی دیگر از سوداگران مرگ در اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی در راستای برخورد با قاچاق مواد مخدر نیز خبر داد.

ثقفی گفت: در اجرای این طرح، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خودروی متهم را در حین تردد در محور هراز شهرستان آمل متوقف و در بازرسی از آن ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار