بسته اخبار حوادث امروز ۱۲ اسفند ماه ۹۸؛

کشف ۲۰ هزار عدد ماده محترقه در تنکابن / پلمب ۳۰ مهمانپذیر متخلف در شهرستان نور

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۲ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث دوشنبه ۱۲ اسفند ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف مواد محترقه در تنکابن

سرهنگ سیدجعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط فردی در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی آن فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کنند.

سرهنگ ساداتی، گفت: در بازرسی از محل فعالیت این متهم ۲۰ هزار و ۸۰۰ عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف شد و وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

او افزود: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره‌ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه برخورد خواهد کرد.

پلمب مهمانپذیر‌های متخلف در شهرستان نور

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح جامعه طرح نظارت بر مهمانپذیر‌ها و مسافرخانه‌ها در شهرستان نور به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره بهداشت از کلیه مهمانپذیر‌ها و خانه مسافر‌های این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ شالیکار از پلمب ۳۰ واحد کسبی خانه مسافر به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفغی شدند.

جمع آوری ۲۳ معتاد متجاهر در بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: باهدف ارتقاء آرامش عموم شهروندان، طرح جمع آوری و دستگیری معتادان متجاهر در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی ۲۳ معتاد متجاهر در شهرستان بابل را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده، برای طی مراحل درمانی به مراکز ترک اعتیاد و درمانگاه ماده ۱۶ استان معرفی شدند.

دستگیری ۴ سارق اماکن خصوصی در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های اطلاعاتی، ماموران پاسگاه انتظامی سخت سر موفق به شناسایی ۴ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ قیصری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

او افزود: این افراد در بازجویی‌ها و تحقیات پلیسی انجام شده تاکنون به ۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و تجهیزات کشاورزی از مزارع و باغات این شهرستان اقرار کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار