در بسته ۲۱ اسفند بخوانید؛

آتش در مجتمع مسکونی در اهواز زبانه کشید

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

مهار آتش در مجتمع مسکونی در اهواز

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۲۱ اسفند ماه سال جاری ساعت ۱۳ و ۵۵ دقیقه با تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی، آتش سوزی منزل مسکونی درطبقه دوم مجتمع ۱۰ طبقه در منطقه شهرک دانشگاه خیابان ۱۰ دانشجو اطلاع رسانی شد.

او بیان داشت: ستاد فرماندهی سازمان ۳ دستگاه خودروی اطفا حریق و امداد و نجات را از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه جهت امداد رسانی و مهار آتش سوزی اعزام کرد.

اظهار کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با دود و شعله‌های حریقی که از طبقه دوم مجتمع مسکونی متصاعد و به بالکن‌های طبقه بالا در حال سرایت بود مواجه شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: ماموران آتش نشانی سریعا به ۲ گروه تقسیم شدند یک گروه به ایمن سازی محل حادثه و اکیپ دیگر به امداد رسانی جهت نجات جان افراد گرفتار در آتش سوزی و همچنین مهار شعله‌های آتش با استفاده از لوله‌های آبرسان، از گسترش آتش به دیگر واحد‌های مجتمع جلوگیری کردند.

این مقام مسئول اذعان داشت: آتش نشانان با استفاه از تجهیزات تنفسی وارد مجتمع مسکونی شدند و ۸ نفر از ساکنین مجتمع را که در میان دود و شعله‌های آتش گرفتار و قادر به خارج شدن نبودند را نجات دادند.

به گفته ابراهیم قنبری این حادثه آسیب جانی نداشت و علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.