تمدید گارانتی محصولات ایران‌خودرو برای پیشگیری از همه گیری کرونا

گروه صنعتی ایران‌خودرو برای مقابله با ویروس کرونا، گارانتی محصولات خود را یک ماه یا ۲ هزار کیلومتر تمدید کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گروه صنعتی ایران‌خودرو برای مقابله با ویروس کرونا و نیاز نداشتن مراجعه هم وطنان به نمایندگی‌های این مجموعه در شرایط کنونی، گارانتی محصولات خود را یک ماه یا ۲ هزار کیلومتر تمدید کرد.

شرکت ایران‌خودرو که به علت جلوگیری از همه‌گیری ویروس کرونا، از روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه اعلام کرده بود بسیاری از خدمات خود را به صورت غیرحضوری و غیرمتمرکز ارائه می‌کند، مجددا به مشتریان خود توصیه کرد با توجه به رشد تصاعدی ویروس کرونا در سطح کشور، تا حد امکان از خروج غیرضروری از منزل بپرهیزند و از خدمات غیرحضوری این گروه صنعتی بهره‌مند شوند.

این شرکت اعلام کرد: خدمات در نمایندگی‌های ایران‌خودرو به دو بخش فروش و خدمات پس از فروش تقسیم می‌شوند که بسیاری از این خدمات با استفاده از ظرفیت‌های بستر الکترونیک، به صورت غیرحضوری یا ارائه در محل مشتریان قابل انجام است. مشتریان برای اطلاع از خدمات فروشی که ایران‌خودرو به صورت غیرحضوری ارائه می‌کند، می‌توانند به پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی ikco.ir مراجعه نمایند و از روند ارائه خدمات آگاه شوند.

همچنین در خصوص خدمات پس از فروش نیز مرکز تماس ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ در اختیار مشتریان است تا از خدمات قابل ارائه مطلع شده و یا درخواست دریافت خدمات ثبت کنند. اپلیکیشن ایساکو نیز کانال ارتباطی دیگر این شرکت برای ثبت درخواست خدمات خودرو به صورت اینترنتی است.

این شرکت به منظور همکاری با هموطنانی که ایراد خودرو‌های شان با خدمات غیرحضوری مرتفع نمی‌شود برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، پروتکل جدید در خصوص رعایت موازین بهداشتی به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ابلاغ و اقدام به توزیع لوازم بهداشتی از جمله ماسک، دستکش و محلول ضد عفونی کرد.

خدمات پس از فروش این مجموعه با دارا بودن بزرگ‌ترین ناوگان امدادی در سراسر کشور، به‌صورت شبانه‌روزی آماده است تا با حضور درب منزل مشتریان، خدمات خوردویی مورد نیاز را بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی به ایشان ارائه کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار