مرگ بیمار مبتلا به کرونا در آبادان

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: یک شهروند خرمشهری که به کرونا مبتلا شده بود روز چهارشنبه در بیمارستان طالقانی آبادان جان باخت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،شکراله سلمان‌زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان  روزچهارشنبه گفت: از اوایل اسفندماه تاکنون ۱۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر شناسایی شدند که تاکنون سه نفر از آنها فوت کرده اند.

او افزود:در همین مدت یک هزار و ۲۴۸ بیمار با علائم کرونا به مراکز درمانی تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان مراجعه کردند که ۵۲۱ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه بستری شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:تاکنون ۴۳۸ نفر از بیماران بستری شده پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند که وضعیت جسمانی آنها از سوی مسوولان بهداشتی پایش و کنترل می‌شود.

سلمان‌زاده گفت:لوازم بهداشتی و ماسک مراکز بیمارستانی برای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان تامین شده و کمبودی در این زمینه نیست.

او رعایت نکات بهداشتی و خارج نشدن از منزل را مهمترین عامل برای کنترل ویروس کرونا دانست و افزود:مردم نقش مهمی در کنترل این بیماری دارند.

تا روز سه شنبه ۱۱۰ نفر در خوزستان به ویروس کرونا مبتلا شدند که ۲۵ نفر از این تعداد جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۱۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
کرنا بارعایت بهداشت خاص خود می رود ویروس کرنا10روزی بیشترزنده نمی ماند مابابی توجهی آن رابه بدنمان راه داده خودرافدای آن می کنیم تازنده بمامد