با کمک خیران و همت نیرو‌های بسیج ماسک و مایع ضد عفونی کننده رایگان در روستا‌های تفرش توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  به منظورپیشگیری و  مقابله با کرونا و  مهار این ویروس با کمک خیران شهرستان تفرش و همت نیرو‌های بسیجی این شهرستان ۲۰ هزار ماسک و۵ هزار مایع ضد عفونی کننده رایگان دربین اهالی روستا‌های تفرش توزیع شد.

توزیع ماسک و مایع ضد عفونی کننده رایگان در روستا‌های تفرش

سرهنگ صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفرش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: این ماسک‌ها و مایع‌های ضد عفونی کننده به دست ۲۰۰ بسیجی شهرستان در ۷۲ روستای تفرش توزیع شد که می‌شود گفت تمام روستا‌های تفرش شامل این طرح شده اند.

سرهنگ صادقی افزود: این ماسک‌ها را خیّران شهرستان تفرش تهیه کرده اند و به همت نیرو‌های بسیجی بین همه روستائیان شهرستان توزیع شد.

او با اشاره به اینکه اقلام تهیه شده به صورت رایگان خدمت اهالی روستا‌های شهرستان توزیع میشود افزود: حدود ۱۰ گروه ۲۰ نفره جهادی توزیع این اقلام رایگان را بین روستاییان برعهده داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفرش بیان کرد: گروه‌های توزیع کننده علاوه بر اهدای اقلام به روستائیان، بولتن‌های آموزشی را هم حضورشان تقدیم کرده و آن‌ها را در خصوص بحث بهداشت فردی و عمومی توجیه کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.