مدیرکل بنیاد مسکن لرستان خبر داد؛

تخریب چهارهزار و ۲۴۵ واحد مسکونی لرستان در سیل اسفندماه امسال

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت‌:چهار هزار و ۷۷ واحد روستایی و ۱۶۸ واحد شهری در سیل ۵ و ۶ اسفندماه امسال تخریب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت‌:چهار هزار و ۷۷ واحد روستایی و ۱۶۸ واحد شهری استان در سیل ۵ و ۶ اسفندماه امسال تخریب شد.

مسعود رضایی  افزود: همچنین یکهزار و ۲۰۰ واحد شهری و روستایی نیز در این سیل خسارت دیده اند که به طور متوسط برای هر واحد تخریبی ۱۰۰ میلیون تومان و هر واحد تعمیری ۴۰ میلیون تومان برآورد خسارت شده است.

او اظهار داشت: برآورد خسارات و ارزیابی‌ها برای تصویب تسهیلات جبرانی به مدیریت بحران استان و دولت ارائه شده که تاکنون مصوبه‌ای در این راستا ابلاغ نشده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان ادامه داد: علاوه بر واحد‌های مسکونی، سیل اوایل اسفندامسال موجب رانش زمین و آسیب جدی به برخی از زیرساخت‌ها شد که برآورد آن بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان می‌باشد.

رضایی در خصوص تمهیدات لرستان برای سیل احتمالی ۹۹ نیز اعلام کرد: چندین پروژه مهم شامل دیواره سازی شهرپلدختر و روستا‌های چم مهر و بابازید است که همکاران بنیاد مسکن در تلاش برای تکمیل آن‌ها هستند.

سیل اسفندماه امسال۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به لرستان خسارت زد.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ر

برچسب ها: بنیاد مسکن ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
گناه این تخریب و اسیب ها همه اش به پای مهندسین برنامه ریز مسئول عمران و اب مربوطه هستش. روز اخرت باید تک تک شون در مقابل این کارنامه سیاه و زیرپاگذاشتن حق الناس بخدا حساب پس بدن.