راهکار تهیه بلیط برای مسافران بازمانده در کیش

مسافران بازمانده در کیش می‌توانند بلیت خود را به صورت غیر حضوری و تک نرخی خریداری کنند.

راهکار تهیه بلیط برای مسافران بازمانده در کیشبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هواپیمایی کیش‌ از هموطنان بازمانده در کیش خواست که بلیت خود را به صورت غیر حضوری و تک نرخی از وب سایت هواپیمایی کیش ایر خریداری کنند.

 این شرکت در اطلاعیه‌ای ضمن دعوت هموطنان بازمانده در جزیره کیش و کیشوندانی که قصد بازگشت از جزیره را دارند اعلام کرد: تمهیدات لازم برای بازگرداندن مسافران از کیش دیده شده است.

بر اساس این اطلاعیه بازگشت از جزیره کیش به مقاصد تهران، مشهد، بندرعباس، شیراز، اصفهان، برای مسافران طراحی و برنامه‌ریزی شده و کیشوندان نباید نگرانی داشته باشند.


 بیشتر بخوانید: پروازهای اروپایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از سر گرفته شد  


بر همین اساس به منظور جلوگیری از ایجاد بازار سیاه و چند نرخی شدن تعرفه بلیط بازگشت، انتظار و سعی بر این است تا  با اضافه کردن زمان و نفرات در دفاتر فروش هواپیمایی کیش، خدمات رسانی مطلوب به هموطنان صورت گیرد.

در این اطلاعیه آمده است: اکنون به علت جمعیت پیش‌بینی نشده که توسط سایر خطوط هوایی به کیش منتقل شده‌اند، در مراکز فروش بلیت تجمع صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید: کاهش ۷۰ درصدی پرواز‌های داخلی 


به منظور جلوگیری از تجمع و شیوع بیماری کرونا، مسافران باید به روش برخط بلیط خود را به صورت تک ترخی تهیه کنند.

بدیهی است خرید از سایر راه‌ها به قیمت بالاتر مجاز نیست و به طور قطع سازمان هواپیمایی کشوری برابر مقررات با آژانس‌ها و یا مراکز فروش متخلف برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار