قول باخ درخصوص برگزاری المپیک ۲۰۲۰ در توکیو

در حاشیه مراسم برافروختن مشعل بازی‌های المپیک تابستانی توکیو ۲۰۲۰ در یونان رئیس کمیته بین المللی المپیک قول برگزاری این رقابت‌ها را داد.

قول کمیته بین المللی المپیک به برگزاری المپیک توکیو ۲۰۲۰به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مشعل المپیک ۲۰۲۰ توکیو دیروز (پنجشنبه) در المپیای یونان روشن شد تا مهر تاییدی بر برگزاری این رقابت‌ها خورده شود.

در شرایطی که سایه شیوع ویروس کرونا بر ورزش جهان سنگینی می‌کند و حتی صحبت‌هایی نیز درباره لغو یا تعویق المپیک توکیو ۲۰۲۰ به گوش می‌رسد، مشعل این بازی‌ها امروز به دلیل شرایط خاص ناشی از شیوع کرونا برخلاف ادوار گذشته پشت در‌های بسته و بدون تماشاگران برگزار شد، اما توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک در این مراسم به اهالی ورزش قول داد تا این رقابت‌ها در صحت و سلامتی سر موعد خود برگزار شود.

باخ در اینباره بیان کرد: جهان با چالش‌هایی روبرو است که ورزش را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد، اما ۱۹ هفته قبل از مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، اقدامات بسیاری توسط مسئولان مربوطه در سراسر جهان انجام شد و به ما اطمینان دادند تا این رقابت‌ها در امنیت کامل جانی برگزار شود. ما کاملاً متعهد هستیم که بازی‌های المپیک را به درستی و در صلح برگزار کنیم.

کمیته بین المللی المپیک همچنین تأیید کرد که برای رسیدگی به اوضاع کنونی با رسانه‌ها و حامیان مالی همکاری می‌کند و ارتباط نزدیکی با سازمان بهداشت جهانی، مقامات پایتخت ژاپن، دولت ژاپن و کمیته ساماندهی ۲۰۲۰ توکیو برای برگزاری بزرگترین رویداد ورزشی جهان دارد.


بیشتر بخوانید: رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ زیر سایه کرونا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار