سرپرست معاونت صنایع:

گسترش زنجیره کارخانه‌سازی سبب پیشرفت صنایع داخلی می‌شود

صادقی نیارکی گفت: اگر زنجیره کارخانه‌سازی را گسترش دهیم به زودی می‌توانیم شاهد پیشرفت چشمگیر صنایع داخل کشور باشیم.

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صادقی نیارکی سرپرست معاونت صنایع در مراسم رونمایی از گیربکس ۶ سرعته دستی و اتومات که صبح امروز در شرکت ایران‌خودرو برگزار شد، اظهار کرد: پروژه‌ای که در نیمه دوم سال ۱۳۹۸ در معاونت اقتصادی پیگیری می‌شد؛ همرسانی تولیدات و نیاز‌های کشور بود که مجموعه فعالیت‌های انجام شده باعث رشد قرارداد‌های داخلی شد.


بیشتر بخوانید: تولید اولین خودرو ایرانی مجهز به گیربکس اتومات/ مشخصات دنا پلاس توربو اتوماتیک چیست؟ 


او بیان کرد: سلیقه مصرف‌کنندگان به سمت استفاده از گیربکس‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک گرایش پیدا کرده است اما ما در اغلب محصولاتمان از نمونه‌های دستی استفاده می‌کنیم. در اولین قدم تلاش خواهیم کرد تا با بهبود نمونه‌های دستی رضایت مشتریان را حفظ کنیم. صنعت خودرو جزو اولین صنایعی بود که تحت فشار و محدودیت قرار گرفت، اما امروز شاهد رشد این صنعت و رفع مشکلات گذشته آن هستیم که بی شک بدون تلاش دانشمندان و تلاشگران ایرانی باین دستاورد به دست نمی‌آمد.

صادقی با اشاره به راه‌اندازی سامانه توانیران گفت: روند افزایش تعامل بین تولیدکنندگان و رشد زنجیره‌ها در سال آینده هم ادامه پیدا خواهد کرد؛ اگر زنجیره کارخانه‌سازی را گسترش دهیم به زودی می‌توانیم شاهد پیشرفت چشمگیر صنایع داخل کشور باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار