مرکز کنترل و مدیریت ترافیک سمنان راه‌اندازی شد

فاز اول مطالعات سامانه‌های هوشمند حمل و نقل شهری سمنان تجهیز و به صورت آزمایشی راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مسعود میرشریفی سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سمنان در نشستی با حضور مسئولان مدیریت شهری سمنان با بیان اینکه مرکز کنترل و مدیریت ترافیک سمنان به صورت آزمایشی راه اندازی شد، گفت: فاز اول مطالعات سامانه‌های هوشمند حمل و نقل شهری سمنان تجهیز شده است.

او حرکت به سمت هوشمندسازی را یکی از اهداف راه اندازی مرکز کنترل و مدیریت ترافیک شهری در سمنان دانست و تصریح کرد: استفاده از سامانه‌های هوشمند و ثبت تخلفات در دیگر شهر‌ها راهکاری مناسب برای کنترل ترافیک شهری محسوب می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری سمنان، ادامه داد: راه اندازی مرکز کنترل و مدیریت ترافیک شهری در راستای دستیابی به شهر هوشمند، کنترل ترافیک شهری و کاهش حوادث صورت گرفته است.

میرشریفی با بیان اینکه سامانه‌های هوشمند بهبود بسزایی در حل مسائل ترافیکی شهر‌ها دارند، ابراز کرد: نصب بیش از ۲۵ دوربین پایش تصویر در هفت نقطه شهر سمنان هم اکنون انجام‌شده است.

او در خاتمه گفت: روان‌سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور و کاهش تصادفات و حفظ جان و آرامش شهروندان از اولویت برنامه‌ریزی اساسی شهرداری سمنان است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.