در ایام تعطیلات نیمه خرداد ماه؛

۱۰۰۰ تخلف در سامانه‌های عبور و مرور استان سمنان ثبت شد

مدیرکل راه داری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: یک هزار تخلف توسط سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور در تعطیلات نیمه خرداد ماه در سطح راه‌های استان ثبت شد.

۱۰۰۰ تخلف در سامانه‌های عبور و مرور استان سمنان ثبت شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احسان منصور کیایی مدیرکل راه داری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: یک هزار تخلف توسط سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور در تعطیلات نیمه خرداد ماه در سطح استان به ثبت رسید که این تعداد تخلفات فقط در ایام تعطیلی عید فطر و رحلت امام خمینی (ره) در سطح استان به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه این تخلفات برای اعمال قانون به مرکز ارجاعیات ناجا ارسال می‌شود، افزود: مدیریت ترافیک و دریافت اطلاعات برخط تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان با استفاده از دوربین‌های نظارت ترافیکی، سیستم‌های تردد شماری و دیگر سامانه‌های هوشمند انجام می‌گیرد.

منصور کیایی با بیان اینکه ۵۹ سامانه ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان سمنان راه اندازی و فعال هستند، تاکید کرد: این تعداد سامانه جدای از دوربین‌های سیار پلیس راهور ناجا است که کار پایش و رصد تردد خودروها در سطح استان را بر عهده دارند.

انتهای پیام / گ

تخلفات در جاده های استان سمنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.