رئیس پلیس فتا استان ایلام گفت: با توجه به ایام پایانی سال و افزایش خرید‌های اینترنتی از شهروندان خواستاریم در هنگام خرید توصیه‌های پلیسی را جهت بالا بردن امنیت خرید‌های خود رعایت کنند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا استان ایلام گفت: در این ایام و با توجه به شرایط پیش آمده عموم مردم خرید‌های خود را از طریق اینترنت انجام داده و در این ایام شاهد تبلیغات گسترده و زیادی از فروشگاه‌های اینترنتی تحت عنوان حراجی‌های نوروزی هستیم که با وعده‌هایی همچون تخفیفات ویژه و ارزان‌تر به دنبال طعمه‌های خود می‌گردند.

او ادامه داد: شهروندانی که قصد خرید اینترنتی را دارند باید موارد لازم را رعایت کنند و مراقب سوء استفاده کلاهبرداران باشند تا در دام کلاهبرداران سایبری نیفتند .

رئیس پلیس فتا استان ایلام مطرح کرد: شهروندان باید رمز‌های دوم یکبار مصرف کارت‌های بانکی خود را فعال کنند و در موارد نیاز از آن‌ها استفاده نمایند .

او اظهار کرد: همشهریان گرامی باید توجه داشته باشند هنگام خرید از فروشگاه‌های آنلاین حتما از اصالت و هویت فروشگاه مطمئن شوند و به هیچ وجه اطلاعات بانکی خود را در اختیار افراد غریبه قرار ندهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.