بسته اخبار حوادث امروز ۲۶ اسفند ماه ۹۸؛

پلمب ۴۷ واحد صنفی/کشف ۱۲ کیلو تریاک

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه ۲۶ اسفند ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق کابل مخابرات در تالش دستگیر شد

سرهنگ حسین جمال‌دار، فرمانده انتظامی تالش گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل مخابرات در تالش، ماموران انتظامی با انجام تحقیقات و تعقیب سرنخ‌ها موفق به شناسایی متهم شدند.

او افزود: سارق ۴۲ ساله در حین ارتکاب سرقت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی تالش با بیان اینکه متهم در بازجویی به سرقت ۲۰۵ متر کابل مخابرات در قالب ۵ فقره سرقت در شهرستان تالش اعتراف کرد، گفت: کارشناسان ارزش کابل‌های سرقتی را ۷۰ میلیون ریال اعلام کردند.

سرهنگ جمال‌دار افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

کشف ۱۲ کیلو تریاک در رشت

سرهنگ علی احمدپور، سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر، ماموران پلیس به صورت نامحسوس خودروی تاکسی متهم را در شهر رشت شناسایی و توقیف کردند.

او افزود: از خودروی متهم ۱۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف شد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان گفت: قاچاقچی ۳۷ ساله به همراه دو همدست ۳۵ و ۳۶ ساله‌اش دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

پلمب ۵۴ واحد صنفی متخلف در املش

سرهنگ باقر رجبی ویسرودی، فرمانده انتظامی املش یا اعلام این خبر گفت: ماموران نظارت بر اماکن عمومی از ابتدای سال  از دو هزار و ۷۵۸ واحد صنفی بازدید کردند که ۵۴ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و تخلفات صنفی تعطیل شد.

او رعایت قانون و مقررات را زمینه ساز افزایش امنیت شغلی اصناف دانست و افزود: پلیس با نظارت بر فعالیت واحد‌های صنفی در چارچوب قانون، با هرگونه تخلف صنفی برخورد می‌کند.

انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.