افتتاح پنجمین کارگاه تولید ماسک کمیته امداد کرمان

مدیر کل کمیته امداد از اندازی پنجمین کارگاه کرمان از راه اندازی پنج کارگاه تولید ماسک به همت این نهاد در استان کرمان خبر داد و گفت: در این کارگاه‌ها روزانه ۱۰ هزار عدد ماسک تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: دو تا از این کارگاه‌ها در شهر کرمان و مابقی در شهرستان‌های سیرجان، بم و رفسنجان راه اندازی شده اند.

او افزود: در این کارگاه‌های خیاطی تعدادی از بانوانی که توسط کمیته امداد آموزش‌های خیاطی را فراگرفته بودند فراخوانده شده و به صورت سه شیفت در این کارگاه‌ها به تولید ماسک مشغول هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه تولید این ماسک‌ها با مجوز معاونت تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان و کاملا بهداشتی در حال انجام است بیان کرد: اولویت توزیع ماسک‌های تولیدی توسط این نهاد با مددجویانی است که دارای بیماری زمینه‌ای هستند و توانایی تهیه ماسک را ندارند.

صادقی تصریح کرد: ماسک‌های تولیدی مازاد بر نیاز نیز با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل کارگروهی که در استانداری کرمان تشکیل شده می‌شود تا در هر کجا که نیاز است توزیع کنند.

انتهای پیام /ی

برچسب ها: کمیته امداد ، ماسک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار