سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شیوع ویروس کرونا شرایط را سخت کرده است و نمی‌توانیم از فوتبال لذت ببریم.

قلعه نویی: همه ما بلاتکلیف هستیم/ سپاهان روند رو به رشد را ۱/۵ ساله طی کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره  تعطیلی لیگ برتر به خاطر شیوع ویروس کرونا گفت: در ۴۰ سال تجربه فوتبالی چنین تجربه‌ای را نداشتیم، اما مسئله مهم  این است که ملت ایران همبستگی خوبی دارند. شرایط سخت است و همه بلاتکلیف هستیم.

او درباره  تشکیل کمپین «فوتبال یک - کرونا صفر»، کمک‌هایی که محمد نادری تصریح کرد: از محمد نادری تشکر می‌کنم. نادری را من از مقاومت به تراکتور بردم. او انسان بسیار شریف و بزرگواری است. باشگاه فرهنگی سپاهان هم همیشه در این مواقع پیشگام است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه اتفاقات و حواشی دیدار برگزار نشده سپاهان و پرسپولیس باعث شد تا  تابش قربانی شود، گفت:  تابش انسانی شریف و با اصالتی است و ۵۰ سال به مملکت خدمت کرده است.

تابش شناسنامه سپاهان است 

قلعه‌نویی بیان کرد: به نظرم  تابش بعد از  حریری شناسنامه سپاهان است.   تیم ما مقابل پرسپولیس واقعا می‌خواست بازی کند. من مسئول فنی هستم.  تماشاگران ما سرمایه اصلی ورزش هستند و فوتبال بدون آن‌ها لذتی ندارد. زمانی که در هتل بودیم من شرایط را مدیریت کردم که اتفاقی برای کسی رخ ندهد. ساعت ۵ بعدازظهر برای بازی اعلام آمادگی  کردیم و از جلال مرادی گله دارم که گفت ما ۱۶:۱۵ به ورزشگاه رسیدیم در صورتی که ما ۱۶:۳۵ به ورزشگاه آمدیم.

او ادامه داد: قانون می‌گوید که ناظر ۲ تیم را صدا کند و داوران را به زمین بفرستد.  ساعت ۵ بعدازظهر آماده بازی بودیم. تابش هم همه فکر و ذکرش این بود که اتفاقی رخ ندهد. تا قبل از ساعت ۱۵:۳۰ شرایط حاد بود. تمام کار‌هایی که برای بازی با ذوب‌آهن انجام دادیم در بازی با پرسپولیس هم انجام دادیم. ۲ - ۳ هزار نفر در جلوی هتل حضور داشتند و نیروی انتظامی هم در آرام کردن جو تا ساعت ۱۵:۳۰ خیلی زحمت کشید، اما بعد از آن یکسری اتفاقات دیگر رخ داد.

او درباره اینکه با وجود فاصله ۱۰ امتیازی سپاهان با صدر جدول امیدی به قهرمانی تیمش دارد؟ بیان  کرد: ۱.۵ سال پیش که مسئولیت سپاهان را برعهده گرفتم، تیم ۴-۵ سال بود که شرایط خوبی نداشت. بعضی از دوستان اطلاعات غلط می‌دهند. ما از نظر بودجه‌ای شاید تیم پنجم جدول باشیم و این موضوع را با سند می‌گویم.

سپاهان پیشرفت خوبی داشته است

قلعه‌نویی تصریح کرد: ما برای حتی خرید بازیکنان خارجی هم خوب کار کردیم. شما ببینید تیم‌های دیگر در سال‌های اخیر چند بازیکن خارجی گرفتند؟ برنامه  ۵ ساله را ۱/۵ ساله طی کردیم. نورافکن و سروش رفیعی بازیکنانی بودند که باشگاه‌های قبلی‌شان نخواستند. بعضی از دوستان تبلیغ منفی می‌کنند. ما از نظر مالکیت فوتبالی تیم دوم یا سوم جدول و از نظر ایجاد موقعیت تیم اول جدول هستیم.

پرسپولیس در این چند سال تغییر نکرده است 

سرمربی سپاهان  خاطر نشان کرد: سپاهان کجا به مشکل خورد؟ ایراد ما جایی بود که ساختار خوب دفاعی تیم خوب نیم‌فصل اول را از دست دادیم. پورقاز و وولسیانی را از دست دادیم و کی‌روش هم دیر به ما اضافه شد. من به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم، این تیم در این چند سال تغییری نداشته، اما سپاهان در این چند سال شرایط خوبی تجربه نکرده است.


بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی: هیئت مدیره باشگاه سپاهان من را توبیخ نکرده است


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار