شیوع کرونا، پرواز‌های داخلی فرودگاه مشهد را ۷۰ درصد کاهش داد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: شمار پرواز‌های داخلی در این فرودگاه طی اسفند ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در پی شیوع بیماری همه‌گیر ۷۰ درصد کمتر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: شمار پرواز‌های داخلی در این فرودگاه در اسفند ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در پی شیوع بیماری کرونا، ۷۰ درصد کمتر شده است.

او ادامه داد: هم اینک پرواز‌های خارجی این فرودگاه به صفر رسیده است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: به عنوان نمونه ۲۴ اسفند ماه با ۲۰ پرواز ورودی در مقایسه با مدت مشابه پارسال با کاهش ۷۱ درصدی پرواز و ۷۹ درصدی مسافر مواجه بودیم و پرواز خارجی هم نداشتیم.

امانی بنی افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمهیدات مختلفی در این فرودگاه اندیشیده شده است،  فضا‌های فرودگاه ضدعفونی و تجهیزات جا به جایی مسافر نیز ضد عفونی می‌شود و مسافران ورودی و خروجی نیز تب‌سنجی می‌شوند.

او با تاکید بر خودداری از سفر‌های غیرضروری به منظور کاهش و به صفر رساندن  شیوع ویروس کرونا ادامه داد: انشاء الله پس از برگشت وضعیت به حالت عادی، این فرودگاه آماده پذیرش مسافران و زائران به بهترین نحو ممکن خواهد بود.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.