وضعیت آذربایجان غربی قرمز اعلام شد/۱۲ فوتی تاکنون

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی: با رشد تعداد بیماران کرونا استان آذربایجان غربی وارد وضعیت قرمز شد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس آخرین آمار، از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان ۲۲۴ نفر به این بیماری مبتلا شده و از این تعداد ۱۲ نفر تاکنون فوت کرده‌اند که این آمار نشان‌دهنده ورود استان به وضعیت قرمز در خصوص این بیماری است.

 آقازاده  افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ نفر به تعداد مبتلایان و پنج نفر به تعداد جان باختگان بر اثر بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی اضافه شده که از این تعداد، چهار نفر مربوط به خوی و یک نفر مربوط به ارومیه بوده‌است.

او اظهار داشت: تاکنون نمونه آزمایشگاهی ۷۴۷ نفر مشکوک به بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی دریافت شده که از این تعداد، نتیجه ۲۲۴ نفر مثبت بوده‌ است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی ادامه داد: با تداوم حضور مردم در بازار و بی توجهی به توصیه‌های بهداشتی، افزایش تعداد مبتلایان بسیار نگران‌کننده خواهد بود.

آقازاده گفت: در حال حاضر بیمارستان طالقانی ارومیه به تعداد بسیار زیادی خدمت‌رسانی می‌کند و بیماران بسیار زیادی را نیز پذیرش می‌کند که ادامه این روند مشکل‌آفرین است.

 

انتهای پیام/ ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.