استاندار آذربایجان غربی گفت: با پزشکان و درمانگاه‌هایی که به بهانه کرونا ویروس مطب و درمانگاه‌ها را تعطیل کرده و برای مردم مشکل ایجاد کرده اند برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی  امروز چهارشنبه ۲۱ اسفندماه در جلسه استانی مبارزه با کرونا ویروس با تاکید بر حمایت از اقشار آسیب پذیر تصریح کرد: مقرر گردید با هماهنگی نهادهای مختلف بسته های معیشتی و بهداشتی برای نیازمندان تهیه و توزیع شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت همدلی و وفاق در جامعه برای غلبه بر کرونا ویروس و تقدیر از جامعه پزشکی به عنوان خط مقدم مبارزه گفت: با پزشکان و درمانگاه هایی که به بهانه کرونا ویروس مطب و درمانگاه ها را تعطیل کرده و برای مردم مشکل ایجاد کرده اند برخورد می شود.

او  گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی باید نسبت به کاستن از نیروهای خود در این ایام اقدام نمایند. ۵۰ درصد نیروها با هماهنگی مدیران می توانند از طریق دور کاری خدمت رسانی کنند.

شهریاری  گفت: با توجه به ذخیره کافی اقلام اساسی در استان، فروشگاه ها رصد شوند تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: برای تامین نیازهای بهداشتی و ضدعفونی کننده، اقلامی چون ماسک و الکل با رعایت موازین بهداشتی به زودی از کشورهای چین،ژاپن و برخی کشورهای همسایه خریداری و در استان توزیع می شود.

انتهای پیام /ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.