نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اعلام شد

سازمان سنجش اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان سنجش آموزش کشور اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو اطلاعیه مورخ ۲۳ بهمن ماه ۹۸ به اطلاع تمام داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ اعلام شده است می‌رساند، برنامه زمانی و محل انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل مختلف گزینش معرفی‌شدگان از طریق اطلاعیه‌ای که در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۹ در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان درج می‌شود اعلام و به اطلاع معرفی شدگان خواهد رسید.


بیشتر بخوانید: زمان جدید برگزاری کنکور ارشد و دکتری اعلام شد


بر این اساس، همه معرفی شدگان لازم است برای انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل مختلف گزینش در تاریخ های مقرر به آدرس تعیین شده که در اطلاعیه مورخ ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۹ درج خواهد شد مراجعه کنند. بدیهی است عدم مراجعه داوطلبان در زمان مقرر برای انجام مراحل فوق به منزله انصراف قطعی از گزینش در رشته یا رشته‌های ذی‌ربط تلقی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.