اگر مردم توصیه ها را جدی نگیرند تمام اقدامات و مقابله‌ها بی تاثیر می شود

فرماندار سنقروکلیایی گفت: شهروندان اگر اقدامات پیشگیری و مقابله را از خانواده خود شروع نکنند و این زنجیره انتقال  را از خانواده‌ها قطع نکنند مطمئن باشید تمام اقدامات و مقابله‌ها در شهرستان هیچ تاثیری نخواهد داشت.

 کرونابه گزارش خبرنگار  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛  فرماندار سنقروکلیایی در هشتمین جلسه ستاد پیشگیری مقابله با کرونا که با حضور کارشناسان استانی، مسئولین ذیربط در شهرستان  در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان سنقروکلیایی برگزار شد گفت:در شهرستان متاسفانه آمار مبتلایان به کووید ۱۹سیر صعودی داشته و تا زمانی که مردم این مسئله را جدی نگیرند نمیتوان مقابله جدی با این ویروس داشته باشیم.

محمد ناصر معصومی زاده افزود:شهروندان اگر اقدامات پیشگیری و مقابله را از خانواده خود شروع نکنند و این زنجیره انتقال  را از خانواده‌ها قطع نکنند مطمئن باشید تمام اقدامات و مقابله‌ها در شهرستان هیچ تاثیری نخواهد داشت.

اودر ادامه از تدوین راهکار‌های مقابله با کرونا ویروس در شهرستان خبر داد و افزود:راهکار‌هایی را با حضور کارشناسان مربوطه تدوین شده است که از امروز از سوی دستگاه‌های ذیربط لازم الاجرا میباشد.
معصومی زاده تاکید کرد:از مردم انتظار داریم با توجه به روند روبه افزایش مبتلایان در شهرستان  شرایط بحرانی شهرستان را درک کنند و مسئله را جدی بگیرند.

او ادامه داد:اکنون در خانه ماندن مهمترین اقدام برای مقابله با این ویروس است که متاسفانه توسط برخی از شهروندان رعایت نمیشود.
فرماندار سنقروکلیایی در ادامه به نقاط ویژه و قرمز در شهرستان اشاره کرد و افزود:در این مناطق تعداد مبتلایان بیشتری وجود دارد که باید توجه ویژه تری جهت ارائه خدمات و اقدامات مقابله‌ای به این نقاط شود.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار