شهرداری سنندج بیش ازمیلیارد ریال جهت خرید و توزیع مواد شوینده مورد نیاز خانوار‌ها درمقابله با ویروس کرونا هزینه کرد.

کمال کاظمی معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: در راستای حمایت از خانواده‌های بی بضاعت سطح شهر این شهرداری مبلغ یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال جهت خرید و توزیع مواد شوینده مورد نیاز خانوار‌ها درمقابله با ویروس کرونا هزینه کرد.

او افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی استان و حسب دستور استاندار کردستان، شهرداری سنندج در این طرح در کنار، استانداری، فرمانداری، ارتش، کمیته امداد حضرت امام (ره) سازمان بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و اوقاف و امور خیریه و ... تحت نظارت نهاد‌های حمایتی این اقلام را به خانواده‌های شناسایی شده داده شد.

کاظمی گفت: شهرداری سنندج برای اجرای این طرح علاوه بر خرید اقلام، ۱۰ وانت نیز با نیرو در اختیار کمیته امداد حضرت امام (ره) قرار داده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج اظهار داشت: با توجه به تاکید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداری سنندج با تمام مسائل و محدودیت‌هایی که این ایام با آن درگیر است برای مصون سازی شهروندان در این بحران از هیچ کوششی دریغ نکرده و نخواهد کرد.

او بیان کرد: به محض اعلام این وضعیت شهرداری سنندج علاوه بر حضور فیزیکی همکاران در کف خیابان برای گندزدایی معابر و اماکن عمومی و وسایل حمل و نقل عمومی در تهیه محلول‌های ضد عفونی برای قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل اقدام کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج بیان کرد: علاوه بر تهیه محلول گندزدایی برنامه‌های روزانه خود شهرداری، هر شب برای گندزدایی کوچه و معابر توسط دو تیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک تیم ارتش پیاده ۲۸ سنندج و یک تیم نیروی انتظامی و خود شهرداری هرشب به افراد خودجوش سطح شهر نیز محلول تحویل داده است.

کاظمی در پایان اعلام کرد: از آنجایی که اکثر اعتبارات و بودجه شهرداری سنندج از سوی خود شهروندان این شهر تامین می‌شود، برای مصون سازی سلامت آنها، همکاران ما از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.