انوشه بیکیان مامای بیمارستان رشت به جمع شهدای خدمت پیوست

انوشه بیکیان مامای مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) به جمع شهدای خدمت گیلان پیوست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، یک پزشک دیگر در گیلان بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

انوشه بیکیان مامای مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) در راه خدمات رسانی به بیماران به دلیل بیماری حاد تنفسی جان خود را از دست داد و به جمع شهدای خدمت گیلان پیوست.

 بانو خوشگفتار کارمند دانشگاه علوم پزشکی گیلان مسئول دبیرخانه بیمارستان فومن و دکتر عباس مومنی متخصص علوم آزمایشگاهی شهرستان رودسر نیز در راه خدمات رسانی به دلیل بیماری حاد تنفسی جانشان را از دست دادند.

دکتر سهیل کیانفر متخصص اورولوژی بیمارستان آریای شهرستان رشت از پزشکان متخصص گیلانی در راه خدمت رسانی به مردم، بر اثر ابتلا به بیماری حاد تنفسی درگذشت.

دکتر محمد محمدی پزشک پیشکسوت رشتی، دکتر محمد علی ربیعی پزشک شفتی، دکتر رضا کوچکی نیا پزشک آستانه اشرفیه، دکتر حمید لطفی پزشک متخصص ارتوپدی صومعه سرایی و دکتر عباس مومنی دکترای علوم آزمایشگاهی شهرستان رودسر هم از دیگر پزشکانی بودند که طی روز‌های گذشته به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند.

دکتر سیامک دیوشلی متخصص اطفال انزلی مشکوک به ابتلا به کرونا هم در این روز‌ها درگذشت.

در میان پرستاران هم؛ علی شیخ مرادی پرستار بیمارستان قائم (عج) رشت، در جریان مقابله با ویروس کرونا و نجات جان سایر هموطنان خود در اثر ابتلا به این ویروس جانش را از دست داد.

نرجس خانعلی زاده پرستار ۲۵ ساله بیمارستان لاهیجان و نیز غلامرضا وثوقی کیا پرستار تیم جراحی بیمارستان‌های پورسینا و آریای رشت در این جهاد سلامتی، جانشان را از دست دادند.

ناهید نوشاد پرستار بازنشسته مرکز آموزش درمانی رازی و شاغل در بیمارستان گلسار رشت نیز به دلیل بیماری کرونا درگذشت.

همچنین چند نفر از خدمه بیمارستانی و حسابداری هم در این مدت بر اثر کرونا جان باختند.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.