معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از راه اندازی سامانه از تولید به مصرف و خرید اینترنتی بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و الکل در این استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حیدر نعمتی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در نشست بررسی چگونگی اجرای بسته حمایتی در این استان، اظهار کرد: با همکاری استانداری، جهاد دانشگاهی، یک شرکت دانش بنیان، اداره پست، صنعت، معدن و تجارت استان و دانشگاه علوم پزشکی ایلام این سامانه به زودی راه اندازی می‌شود.

او بیان کرد: استاندار ایلام قول تامین اعتبار خرید سامانه را داده است و پس از هماهنگی با واحد‌های تولیدی برای تامین الکل و دستکش این سامانه راه اندازی می‌شود و شهروندان بدون مراجعه حضوری می‌توانند هر چهارده روز یکبار پک بهداشتی برای خود سفارش دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در ادامه با بیان اینکه بسته حمایتی به حساب خانوار‌های مشمول واریز می‌شود، افزود: سه شنبه اولین بسته حمایتی به حساب سرپرستان خانوار‌های مشمول واریز می‌شود.

نعمتی با اشاره به اینکه خانوار‌های کم درآمد بر اساس اطلاعات سازمان هدفمندی یارانه‌ها شناسایی و این بسته‌ها به آنان پرداخت می‌شود، یادآور شد: استان هیچ دخل و تصرفی در معرفی افراد مشمول این بسته‌ها ندارد.

منبع : شبستان

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار