رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد;

لزوم عزم همگانی برای مبارزه با کرونا در سطح استان ایلام

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از عزم همگانی برای مبارزه با کرونا در سطح استان ایلام خبر داد.

لزوم عزم همگانی برای مبارزه با کرونا در سطح استان ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ششمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که در استانداری ایلام برگزار گردید گفت: برای مبارزه با بیماری کرونا و ریشه کن شدن آن در استان، عزم همگانی نیاز است.

او ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی ایلام به شایسته‌ترین وجه ممکن با همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها، اقدامات پیشگیرانه را در مقابله با بیماری کرونا در سطح استان به کار گرفته است.

کریمیان اظهار کرد: درخواست ما از مردم، رعایت نکات پیشگیرانه و بهداشت فردی و عمومی است و در این شرایط باید بیش از پیش این مقوله را رعایت کنند، زیرا در صورتی که نکات پیشگیرانه توسط جامعه رعایت نشود، شاهد افزایش تعداد موارد مثبت بیماری کرونا در سطح استان خواهیم بود.

او بیان کرد: علاوه بر بیمارستان شهید مصطفی خمینی که مرکز خدمات دهی و درمان بیماران مبتلا به کرونا است، بنا به پروتکل وزارت بهداشت، یک مرکز نقاهتگاه برای بیماران مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد: جدا بودن بیماران مشکوک از بیماران مبتلا به کرونا، هدف اصلی ایجاد مرکز نقاهتگاه در مرکز استان و سطح شهرستان‌ها است که در هر شهرستان بنا به ظرفیت‌های موجود جهت اسکان بیماران مشکوک به کرونا در نظر گرفته می‌شود.

او افزود: در این مراکز نقاهتگاه تلاش می‌شود که جهت رفاه و آرامش بیماران مشکوک به کرونا، تدابیر لازم اندیشیده شود تا نسبت به بیماری کرونا اضطراب و نگرانی کمتری را احساس کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.