محدودیت تردد در جاده‌های ورودی غرب خراسان رضوی اعمال می‌شود

فرماندار داورزن گفت: با هدف پیشگیری از شیوع کرونا، محدودیت تردد و کنترل‌های انتظامی و بهداشتی در ورودی غربی خراسان رضوی اعمال می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین اسدالهی فرماندار داورزن در ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان داورزن، گفت: این شهرستان به عنوان میقات الرضا (ع) و دروازه ورودی خطه خراسان رضوی است بنابراین مسافران در مبادی ورودی آن کنترل و تب‌سنجی می‌شوند.

او با اشاره به اینکه پلیس راهور در مبادی ورودی شهر داورزن مستقر شده تا از ورود خودرو‌های غیر بومی جلوگیری کند،تصریح کرد:  پویش فراگیر "ماندن در خانه و پرهیز از هرگونه اجتماع و رفت وآمد‌های غیر ضروری و اجتناب از مسافرت" برای تغییر رفتار مردم و قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا از طریق رسانه‌های محلی و فعالان فرهنگی شهرستان شکل گرفته است.

فرماندار داورزن گفت: قرنطینه خانگی برای افراد مشکوک ساکن شهرستان و داورزنی‌های میهمان با نظارت شبکه بهداشت و همکاری دستگاه‌های ذیربط اجرا می‌شود.

اسدالهی افزود: با تشدید نظارت و بازرسی با مراکز و صنوفی که نکات بهداشتی را رعایت نکنند به شدت برخورد شده و این مراکز بسته می‌شوند.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار